• Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Zwroty (Odstąpienie od umowy)

Jeśli jesteś Konsumentem, masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość – bez podania przyczyny – w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

Jak odstąpić od umowy?

  1. Złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy – możesz to zrobić:

    • wysyłając e-mail na: kontakt@hurtowniaciepla.pl

    • lub pocztą na adres:
      Marker Dystrybucja Sp. z o.o.
      ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 34,
      73-110 Stargard

  2. Odeślij towar niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia, na powyższy adres.

  3. Koszt zwrotu towaru ponosi Klient, chyba że wyraźnie ustalono inaczej.

  4. Zwrot środków zostanie dokonany w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej lub dowodu jej odesłania – w takiej samej formie, w jakiej dokonano płatności (chyba że uzgodniono inaczej).

Warunki zwrotu:

  • Towar nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza konieczne do jego sprawdzenia.

  • Klient odpowiada za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem.

  • Zwrotowi nie podlegają towary wykonane na indywidualne zamówienie lub produkty o krótkim terminie przydatności, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.


Reklamacje (niezgodność towaru z umową)

Jeśli otrzymany towar jest wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z opisem – masz prawo do złożenia reklamacji.

Jak złożyć reklamację?

  1. Reklamację można zgłosić:

    • e-mailowo: [adres e-mail]

    • pisemnie na adres:
      Marker Dystrybucja Sp. z o.o.
      ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 34,
      73-110 Stargard

  2. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:

    • imię i nazwisko

    • numer zamówienia

    • opis wady lub niezgodności

    • żądanie (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy)

    • zdjęcia (jeśli to możliwe)

  3. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania.

  4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, pokrywamy koszt odesłania i ponownej wysyłki towaru.


Produkty objęte gwarancją

Niektóre produkty mogą być objęte gwarancją producenta – w takim przypadku zalecamy kontakt z autoryzowanym serwisem zgodnie z dokumentem gwarancyjnym.


Masz pytania?
Napisz do nas: kontakt@hurtowniaciepla.pl lub zadzwoń: 604 643 350
Z przyjemnością pomożemy!